Biztosan

Ebben a blogban megpróbálom összefoglalni, hogy hogyan próbálom egy gyomor bypass műtéttel leadni a kilóimat.

Friss topikok

  • Uhu53: Régóta küszködöm a túlsúllyal, mindenfélét olvasgatok, így akadtam a blogodra.Nagyon jó, hogy leír... (2012.09.03. 23:49) Lassan két hónapja...
  • naplómente: @Foki Kata: Fájdalmaim nincsenek. Valóságban szinte sosem voltak. Hajolni természetesen tudok. Meg... (2012.05.12. 10:58) Változások
  • naplómente: @-George-: abszulut igazad van. A címet javítottam, a kenyérszöveget nem. :-) (2012.05.10. 08:40) Műtét után három héttel
  • -George-: A kilenc kiló az teljesen jó, ha emlékeim nem csalnak, Timi is pont ennyit fogyott két hét alatt. ... (2012.05.03. 10:05) Kettő héttel a műtét után
  • klaribaba22: De te győztél!!:):) (2012.04.29. 06:11) Túl az első vívóleckén :-)

Címke feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Utolsó kommentek

  • Uhu53: Régóta küszködöm a túlsúllyal, mindenfélét olvasgatok, így akadtam a blogodra.Nagyon jó, hogy leírtad a tapasztalataidat, kár, hogy nem folytattad, kíváncsi lennék rá, hogy a problémák -hányás- mego... (2012.09.03. 23:49) Lassan két hónapja...
  • naplómente: @Foki Kata: Fájdalmaim nincsenek. Valóságban szinte sosem voltak. Hajolni természetesen tudok. Megpróbálok nem emelni nehezeket. Például ezért nem motorozok még. :-) Extra gyógyszert nem szedek, vis... (2012.05.12. 10:58) Változások
  • naplómente: @-George-: Köszönöm. A Normaflore-t kipróbálom. (2012.05.12. 10:55) Változások
  • Foki Kata: Szia, nagyon nagy köszönet neked, hogy tájékoztatsz bennünket az egészségi állapotodról, gyógyulásodról, problémáidról. Csak azzal tudlak biztatni, hogy egy ilyen beavatkozás a szervezetbe biztosan ... (2012.05.12. 10:03) Változások
  • -George-: Nem lehetséges, hogy elrontottad a gyomrodat? Timinek Mohos normaflore-t javasolt. Lehet kicsit "diétáznod" kellene (Activia...). Ezek csak tippek, nem vagyok szakértő. ;) (2012.05.12. 09:29) Változások
  • Utolsó 20

23.
április

Szombat

naplómente  |  1 komment

Szombat reggel már kaptam reggelit.

5 darab babapiskóta és tea.

Nem ér nevetni, saját magam elnyámmogtam. Ilyen jól már régen esett babapiskóta. 

napközben sokszor felkeltem, sétáltam egy kicsit, majd pihegtem egy kicsit sokat. Úgy éreztem, hogy annyi erőm sincs, hogy ha egy légy nekem repül, akkor felborít.

Viszont nagy örömömre Timi és párja bejöttek meglátogatni (Nagyon köszönöm nekik ezúton is.), valamint egy júniusban műtött és kontrollon járt beteg is benézett hozzám. 

A család is meglátogatott, tehát eltelt a nap. 

Délben már kaptam volna ebédet (húsleves, krumplipüré), de én inkább a családtól kapott Cserpes yoghurt felére szavaztam. A többi beteg szerint jól döntöttem. Folyamatosa ittam vizet, illetve teát. 

Szerencsére semmilyen kellemetlenségem nem volt (hányinger). 

Este még befaltam a yoghurt második felét. Máskor akár kettő is megettem reggelire. :-)

A felkelésnél nagy segítségemre volt a felső kapaszkodó, a lefekvéshez pedig kaptam a nővérektől (róluk csak jót!) egy létraszerű dolgot, amit az ágy végére akasztottak és ezzel vissza tudtam maga ülő helyzetből fekvőbe engedni. 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biztosan.blog.hu/api/trackback/id/tr124469053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lego.andi 2012.04.23. 20:15:40

Nagyon jó olvasni részletesen a történésekről!gyors felépülést!!:-)
süti beállítások módosítása